Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Guziec8 | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany16.06.2012 @23:07:10 ostatnio na stronie10.07.2017 @19:48:51

Krytykować bardzo nie lubię, ale kiedy chwalę, to szczerze

Mam nadzieję, że oglądanie moich prac sprawi Wam przyjemność taką samą, jaką mi sprawia ich tworzenie

Pozdrawiam!


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty81 komentarze1240 posty na forum1

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Karolina158    10.10.2012 @13:48:28
A właśnie .. kupiłaś Sb już pastele w ołówku . ?? ;>
~Karolina158    10.10.2012 @13:47:54
Dzięki,dzięki i wieeelkie dzięki . ! Czekam na kolejne cudeńka . !
~iwcia35    10.10.2012 @08:47:10
Używam pasteli w sztyfcie i w ołówku.
~maszracje    08.10.2012 @09:30:23
dzięki za skomentowanie, łabędziowej
~kurowitch    07.10.2012 @23:42:06
Dzię-ku-ję! <3
~BlueMargerita    07.10.2012 @17:33:08
Mili odwiedzajacy moja galerie poniewaz juz od kilku dni jestem chora (przeziebienie)wiec nie bardzo mam jak odwiedzic wasze galerie. Serdecznie wiec wszystkich pozdrawiam i jak sie juz wykuruje to zajrze tu na dluzej i do was tez
ostatnio edytowane: 2012-10-07 17:33:28
_______
Wyobraznia jest wszystkim. Stanowi zapowiedz nadchodzacych atrakcji zycia
~marrla    07.10.2012 @01:57:22
Dziękuję bardzo!
~molinek    07.09.2012 @23:14:12
Dziękuję za słowa uznania Pozdrawiam
_______
"...sukces polega na kroczeniu od porażki do porażki, bez utraty entuzjazmu".
~wac49    05.09.2012 @14:24:25
Piękna galeria, świetne prace, szczególnie podobają mi się konie, oraz pieski są fantastyczne.
~Magda88    04.09.2012 @21:49:14
Dziękuję
~awaks    03.09.2012 @18:57:16
Dzięki Pozdrawiam
_______
A. W.
~Eska27    03.09.2012 @17:46:10
Dziękuję za komentarz, rysunek zresztą już poprawiony.
ostatnio edytowane: 2012-09-03 17:46:30
~dagmarakoniara    02.09.2012 @20:28:34
Dziękuję za komentarz
~Val    02.09.2012 @19:15:30
Dziękuję bardzo!<3
~nancy98    01.09.2012 @17:46:48
Dzięki za komentarz
~BlueMargerita    01.09.2012 @12:31:23
Hej Kinga witaj fajnie ze ci sie moj nowy obraz podoba..to mile ,ach.. ja sie troche nasiedzialam przy nim no ze dwa dni ale az do 3 w nocy moj kochany to juz mnie gonil bym zostawila tego motylka i pofrunela w koncu spac...hi hi ...ale jak sie ma wene tworcza to nie mozna sie oderwac od malowania.. a ja przewaznie w nocy lubie malowac bo mam spokoj..a teraz biore sie za nastepne zlecenie ...maja byc zolte tulipany..hmm...zobaczymy jak sobie poradze i faraona jeszcze nie dokonczylam.. serdecznie pozdrawiam cie i ide troche do ciebie i innych pobuszowac w galerii buzka i usmiech na caly dzionek dla ciebie
_______
Wyobraznia jest wszystkim. Stanowi zapowiedz nadchodzacych atrakcji zycia
~alol    01.09.2012 @10:42:37
dziękuje za komentarz
~agmi35    01.09.2012 @10:24:28
Śliczne podziękowania
_______
Wszystko, co doskonałe, dojrzewa powoli.

~meeees    01.09.2012 @01:10:19
dziekuje za wpis
~insomine    01.09.2012 @00:51:33
cóż za mroczny wizerunek;P
~maxi64    01.09.2012 @00:40:50
Cieszę się, bo naprawdę jestem pod wrażeniem Twoich prac
~insomine    01.09.2012 @00:32:31
a ze słodyczami masz rację, Wedel to mój narkotyk
~insomine    01.09.2012 @00:30:58
dziękuję ej, szkoda, że w Twojej galerii brakuje kotów
~insomine    01.09.2012 @00:08:49
tez jestem slodyczo-maniakiem;P
~maxi64    01.09.2012 @00:02:05
Dziękuję Rysujesz naprawdę cudnie uwielbiam konie a Ty rysujesz je wyjątkowo pięknie
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt